sâmbătă, 30 aprilie 2011

Statusuri cool

Toata  lumea e in cautare de statusuri aici o sa gasiti destule... zic eu.

- M-am nascut sa fac fitze … Nu sa le suport pe ale altora …



- Invisible… pentru idiotii cu intrebari stupide…
- Munca nu a omorat niciodata pe nimeni……dar de ce sa risti?
- Spre deosebire de tine, eu am o viata.
- Angajez CLOWN. Rog seriozitate!

-Papusa tuturor .....jukaria nimanui

-Cine a spus ca bani nu aduc fericirea inseamna ca nu stie unde sa faca cumparaturi 

-Ca tine gasesc mereu in Recycle Bin .. Ca mine nici pe Google.. 

-Niciodata Plina De Mine...Intotdeauna Satula De Voi 

-Imi iubesc prietenii dar dusmanii ii ador pt k invidia lor ma face sa fie mereu cu o treapta deasupra lor......;);):X:X 

-Capra cu 3 iezi
Intr-o zi capra pleca dupa hrana pentru cei 3 iezi,ea a spus,cand vin.....eu o sa zic la usa "SUG LAPTE"...vedeti ca am plecat.Lupul a ascultat tot,si dupa 10 minute vine la usa si zice SUG LAPTE!,iezi zic SUGI P**A ca ne-am pus vizor mwhahaha!! 



-Dau 1.000.000 de euro pt cei ce nu citesc acest status...cine e castigatorul?:D 

-cand ma gandesc ca te gandesti ca ma gandesc la tine, gandeste-te k ma gandesc k te gandesti la mne :D 


-♦♫♪
▄▀♦♦♫♪
▄▀▄♦♦♫♪
▄▀▄▀♦♦♫♪
▄▀▄▀▄♦♦♫♪
▄▀▄▀▄▀♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♫♪
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♫♪♫♪♫♪♫
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫♪
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♦♦♫♪
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♦♦♫
▄▀▄▀▄▀♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♫♪
▄▀▄▀▄♦♦♫♪
▄▀▄▀♦♦♫♪
▄▀▄♦♦♫♪
▄▀♦♦♫♪
▄ ♦♦♫♪   I'm a star

-Ma uit la luna...te vad pe tine...ma uit la soare...te vad pe tine......ma uit in departare...te vad pe tine.....DA' mai da-te draqu' o data din fata mea 

-Ma respecti,te respect...ma iei cu vrajeala,te iau cu vrajeala,ma ataci,ma apar,ma urasti,nu te urasc...si Stii de ce? pt ca ceea ce pe tine te caracterizeaza...pe mine nu ma defineste;):P” ;;)”

-Nu sunt online..e doar o iluzie optik.. 

-Priviti...admirati...eventual salivati! Dar va rog NU DERANJATI! 

-Sunt un ingerash nebun
Cand zamesc eu iese fum
Sunt retzeaua tineretzii
Dar sy fiika frumusetzii

Sunt fitzoasa cat se poate
Tupeista pa`n la moarte
Indragitha sy stylata
Astay fata adevarata:>:>:>

-HAI SA DAM MANA CU MANA, 
CEI CU 4 LA ROMANA,
SI CU 2 LA GEOGRAFIE 
DA-O 'NCOLO DE CHIMIE 
NU NE MAI PLACE ENGLEZA
NU NE PLACE NICI FRANCEZA 
DA-O'NCOLO DE GERMANA 
CA NICI AIA NU-I GROZAVA!

-FyTzE GeSTuRyY sH tUpEu AsTa E taLEntUL mEu Pe EcRaN dA FOarTE bN o PRInteSA ajEA cA mN sTyu Sa'N vaRT toTUl pE loK doBOr pRosTY dinTR'uN fOk sUnT FEtyta smeCHErita Hai fA paSI sH guRA mik 

-P.L.M-Pana La Magazin 

-Invisible... Only loosers can see me. 

-Poate nu sunt o prietena buna, dar sunt o dusmanca PERFECTA!!! 

-Dulce Sau Amar,Cuminte Sau Vulgar,Raman Mereu Original 

-Nu Ma SuPaR pE tInE...........cA eStY mAi UrAt Ca MiNe:))) 

-De ce imi citesti statusul? 

-Itzi dai prea multa importantza cnd defapt esti doar o zdreantza

-Mare-ti e gradina Doamne, paorta-i deschisa si prostii sar gardul...:)) 

-foaieverdesolzidepesteuiteprostucumciteste 

-:X [~_~] See the world in a pink way [~_~] :X 

-Doamne..fa-ma pasare sa ma pot caca pe toti :))

-ma intitulez Maria Mercedesa Logana Nissana Opela =))) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu